събота, 25 август 2007 г.

До момента....

Днес, 25-ти Август 2007.
Стиховете, които съм завършил, подредени по азбучен ред:

  • Casus Belli
  • Аз, другите и тя
  • Ако не те видя никога повече
  • Благодаря на всички
  • Винаги ще бъда затворен там
  • Високо в небето
  • Вместо край 2
  • Всъщност може би аз...
  • Един пратеник на светлината
  • Една птица пада мъртва
  • Едно безпредметно състезание
  • Завинаги (интерлюдия)
  • И отново е мрак
  • Имам...
  • Къде в нас се ражда красотата?
  • Любовта преди
  • Не губи своя цвят
  • Олово
  • Падналите листа (със Светослава Иванова)
  • Песен
  • Повече от достатъчно
  • Подмамил го е да се почувства бог
  • Пролог
  • Сърцето ми е като маршируваща армия
  • Те
  • Тихи стъпки по небето
  • Това, от което си направена
  • Този измамен свят на светлината
Тук ще добавям и още готови стихове, през определен интервал от време. В страницата ми в майспейс ще бъдат публикувани както промоционално стихотворение, така и датите за евентуално публикуване на различните творби и сайтовете, в който могат да бъдат прочетени. В раздел Връзки, в менюто вдясно има линкове към евентуални подобни сайтове.

Няма коментари: