вторник, 11 септември 2007 г.

Сърцето ми е като маршируваща армия

Новото ми стихотворение "Сърцето ми е като маршируваща армия" (с което се гордея), най-накрая е представено и в този сайт. Нека ви покажа линковете, от които можете да го намерите.

1. Оригинална творба

- СтиховеБГ.ком
- Откровения.ком
- ХуЛите.нет
- форума на Аверан
- форума на Куул
- форума на Кречетало
- форума на ПмгБС.ком
- Изкуството.ком

2. Алтернативна преработка на оригинала
- Блогспот.ком

3. Бонус-стихотворения:

== "Отне ми толкова време да ти кажа"
- СтиховеБГ.ком / Откровения.ком / ХуЛите.нет

== "Ако не те видя никога повече"
- СтиховеБГ.ком / Откровения.ком / ХуЛите.нет

== "Песен"
- СтиховеБГ.ком

== "Този град"
- кратка версия в СтиховеБг.ком
- пълна версия в Откровения.ком

== "Химия"
- ХуЛите.нет

4. Екстри

- принтирай текста на творбата
- изпрати творбата по имейл
- изтегли като .txt
- изтегли като .doc
- изтегли като .pdf

5. "Сърцето като армия" (в блога ми)

Няма коментари: