събота, 1 март 2008 г.

В началото на нещо ново...

След като предварителните ми планове пропаднаха и трябваше да преструктурирам проекта си, ето че съм завършил част от него. Трябваше да са готови 20 стихотворения, който да бъдат включени в него, но редица фактори ме накараха да преустановя тази идея и да започна от начало. След няколко десетки перипетии, и с нова идея за 8-мият си поред проект - ето ме, готвещ нещо ново. За сега 16 готови творби (2 от които вече публикувани, но без особени резултати) и още 18 планирани за създаване. Предварителнитем и прогнози са за цялостно завършване към началото на Април, и съответно финализиране на все-още-безименния проект... Ето и какво точно готвя за сега:


=== Готови творби ===

  1. Крадла
  2. Волетата намират врабчета тогаз
  3. Кестени, кестени
  4. Напрежението и искрата
  5. Ти се губиш в сенките
  6. Не!
  7. Едвам носи надежда
  8. Срещу мен
  9. Спомените пред лицето ми
  10. Глухо и безшумно (Ритъм)
  11. Бъдещето на земните светлини
  12. Какво се случва на героите
  13. Тишината отпада от тук
  14. Транс (Сега губя контрол)
  15. Избърши ми сълзите, каза момичето
  16. Аз и Бог знае, още кой
=== Планирани творби ===

  1. Вместо край 3
  2. Или...
  3. Демони
  4. 13-2008
  5. Недялко Йорданов 3 (раб. заглавие)
  6. Вътрешен инат
  7. Друго его
  8. Оу
  9. Повече искам да ми пука по-малко
  10. Парченца от всичко
  11. Аз съм просто...
  12. Сякаш нещо пристига
  13. Когато тя знае, че съм наоколо
  14. Дълбае, намира и издига
  15. Както когато...
  16. Причините
  17. Точно така
  18. Никога не се случва достатъчно бързо

Няма коментари: