вторник, 25 март 2008 г.

Още новини...

Какво още мога да разкрия от новия ми проект? О да - ще бъде в две части, като част 1 ще бъде готова много скоро (може би 1 април, не се шегувам)... ще включва някои от досега представените нови творби (примерно "Крадла" и "Едвам носи надежда"), както и няколко нови ("Друго его" и "Демони") а също и колаборации с други поети и поетеси (за сега мога да кажа за дуета с Катя Мерджанова наречен "Призраци")

А ето и списък с завършените по проекта творби до момента:

  1. Аз и Бог знае още кой
  2. Бъдещето на земните светлини
  3. Волетата намират врабчета тогаз
  4. Глухо и безшумно (Ритъм)
  5. Демони
  6. Друго его
  7. Едвам носи надежда
  8. "Избърши сълзите ми" каза момичето
  9. Какво се случва на героите?
  10. Както когато...
  11. Кестени, кестени
  12. Крадла
  13. Напрежението и искрата
  14. Не!
  15. Никога не се случва достатъчно бързо
  16. Оуу (feat. Андреско Гарибалди)
  17. Призраци (feat. Катя Мерджанова)
  18. Спомените пред лицето ми
  19. Срещу мен
  20. Ти се губиш в сенките
  21. Тишината отпада от тук
  22. Транс (Сега губя контрол)

Няма коментари: