петък, 18 април 2008 г.

И скакалците земята покриха (вер.1)

Първата версия на новия ми проект - "И скакалците земята покриха" излезе най-накрая. Стихчетата, които са включени в него, до едно са публикувани във форума на Стихче. В следващите дни (или седмици) ще бъдат изцяло качени и на няколко други сайта за поезия. Всяка версия ще е с малко различен състав от стихчета, но основното ядро ще се запази. Тези, които не бяха включени сега, ще бъдат използвани за втората част на трилогията, която започнах от началото на годината.

Ето и списъка:

  1. Крадла
  2. Едвам носи надежда
  3. Демони
  4. Призраци (с Катя Мерджанова)
  5. Друго его
  6. Вътрешен инат
  7. Не!
  8. Оуу (с Андреско Гарибалди)
  9. Срещу мен
  10. Напрежението и искрата
  11. Аз съм на другия край (с Детелина Иванова)
  12. Сякаш нещо пристига
  13. Както когато...
  14. "Избърши сълзите ми" каза момичето
  15. Кестени, кестени
  16. Какво се случва на героите?
  17. Тишина отпада от тук
  18. Бъдещето на земните светлини
===> [bonus] 19. Химия
===> [bonus] 20. Любов и човешки остатъци (кратка версия)

Очаквайте скоро и Версия 2 - Откровения.ком...

Няма коментари: