сряда, 7 май 2008 г.

И скакалците земята покриха (вер.2)

Втората версия на новия ми проект е вече факт - публикувани бяха стихчетата и в Откровения.ком. Към обичайните 18 текста, сега са добавени други бонус-тракове, но най-интересните неща тепърва предстоят в следващия проект. Тези стихотворения бяха приети доста добре в сайта, ето и списъка с линкове:

  1. Крадла
  2. Едвам носи надежда
  3. Демони
  4. Призраци (с Катя Мерджанова)
  5. Друго его
  6. Вътрешен инат
  7. Не!
  8. Оуу (с Андреско Гарибалди)
  9. Срещу мен
  10. Напрежението и искрата
  11. Аз съм на другия край (с Детелина Иванова)
  12. Сякаш нещо пристига
  13. Както когато...
  14. "Избърши сълзите ми" каза момичето
  15. Кестени, кестени
  16. Какво се случва на героите?
  17. Тишина отпада от тук
  18. Бъдещето на земните светлини
===> [bonus] 19. Предстоящите житейски оргии
===> [bonus] 20. Прототип
===> [bonus] 21. Аз и Бог знае още кой

Очаквайте версия 3...

Няма коментари: