петък, 30 май 2008 г.

И скакалците земята покриха (вер.3)

И третата версия на новия ми проект излезе най-накрая. Тя включва стиховете от проекта, качени този път в Авторите.ком, както и няколко нови бонус-стихчета. Първите качени стихове бяха пуснати още през февруари, но голяма част от материала беше публикуван през април и май. Стиховете получиха доста добри оценки и широк интерес сред читателите на сайта. (сайта бе преди известен като стиховебг.ком, като заглавието е запазено, но не и хоста)
Ето и списъка с творби:

  1. Крадла
  2. Едвам носи надежда
  3. Демони
  4. Призраци (колаборация с Катя Мерджанова)
  5. Друго его
  6. Вътрешен инат
  7. Не!
  8. Оуу (колаб. с Андреско Гарибалди)
  9. Срещу мен
  10. Напрежението и искрата
  11. Аз съм на другия край (колаб. с Детелина Иванова)
  12. Сякаш нещо пристига
  13. Както когато...
  14. "Избърши сълзите ми" каза момичето
  15. Кестени, кестени
  16. Какво се случва на героите?
  17. Тишината отпада от тук
  18. Бъдещето на земните светлини
===> [bonus] 19. Любовта преди (редакция)
===> [bonus] 20. Толкова добре (редакция)
===> [bonus] 21. Те (редакция)
===>
[bonus] 22. Взимам, взимам (2007)

Версия 4 ще включва стиховете от Версия 3, качени в сайта, но под формата на .pdf-файл, събрани в е-издание, нов формат, който отскоро се предлага там. Освен 18те творби, 4те бонус-стиха, специалното издание ще включва и няколко непоказвани досега творби и редакции на стари такива, специално показани за случая... очаквайте скоро...

Няма коментари: